Dziękujemy, że nas odwiedziłeś.

Poniżej przeczytasz wszystkie informacje na temat współpracy z naszą hurtownią.

WARUNKI WSPÓŁPRACY

 

Rozpoczęcie współpracy

Aby rozpocząć współpracę z naszą hurtownią należy zarejestrować się na stronie hurt.neneko.pl, przesłać dokumenty rejestracyjne firmy -wyciąg z CEIDG (współpracujemy tylko z zarejestrowanymi działalnościami gospodarczymi) oraz przesłać informację gdzie planują Państwo sprzedawać nasze produkty (adres sklepu stacjonarnego, adres sklepu internetowego, logi w portalu sprzedażowym). Po pozytywnej weryfikacji dokumentów nasi pracownicy nadadzą Państwa kontu klienta status HURTOWNIKA. Teraz wystarczy się zalogować i można składać zamówienia hurtowe. Po zalogowaniu widoczne będą ceny hurtowe. Hurtownia zabawek Neneko nie pobiera dodatkowych opłat za rozpoczęcie współpracy.

Pracujemy jako tradycyjna hurtownia zabawek oraz dropshippingowa hurtownia z zabawkami.

 

 

Asortyment

Hurtownia zabawek Neneko jest wyłącznym dystrybutorem marki Orange Toys na rynku Polskim oraz Partnerem Strategicznym marki Wooden.City w Polsce.

Aktualnie w ofercie hurtowej Neneko znajdują się również marki: Amazonas, LaMagik, Llorens, Santoro London, Lucy&Leo, Fresk, BabyFehn, Learning Resources, Moses, Baby Bites, Charlie Crane, Filibabba, MyBag's, Pulp Bamboo oraz Baby Great. Na bieżąco rozszerzamy naszą ofertę o nowe ciekawe marki.

 

Sprzedaż internetowa

     Nasza hurtownia z zabawkami oferuje wysyłkę zabawek w modelu dropshipping.

     Istnieje możliwość wysyłki w modelu dropshipping na własnych listach przewozowych (doliczamy 3,50zł brutto do każdej paczki – produkty są spakowane w odpowiednie opakowania z wypełniaczami).

Aby zrealizować zamówienie dropshipping należy złożyć zamówienie na naszej stronie hurtowej i dołączyć do zamówienia potwierdzenie przelewu oraz list przewozowy, jeśli zamówienie realizowane będzie na Państwa liście. Preferowani przewoźnicy to DPD oraz InPost (w przypadku innego przewoźnika konieczne będzie utworzenie zlecenia odbioru paczki). Faktura za Państwa zamówienie zostanie przesłana mailowo (najczęściej w kolejnym dniu roboczym po odebraniu paczki przez kuriera).

    Zamówienie dropshipping można również zrealizować na naszych listach przewozowych. Do każdej przesyłki realizowanej na naszych listach doliczamy 16,50zł brutto (13zł za przesyłkę + 3,50zł za przygotowanie paczki). Na naszych listach przewozowych realizujemy wyłącznie przesyłki kurierskie przedpłacone. Nie realizujemy przesyłek paczkomatowych na naszych listach przewozowych. Większość paczek wysyłana jest poprzez firmy kurierskie DPD oraz Inpost, nie ma możliwości wyboru firmy kurierskiej, jaką paczka zostanie wysłana (decyduje o tym magazyn, w zależności od wielkości paczki, terminu odbioru paczek przez kuriera itp.)

 

Punkt Odbioru paczek Hurtowni Neneko to: ul. Warszawska 75a, 05-300 Stojadła, Mińsk Mazowiecki

XML i inne sposoby synchronizacji

    Istnieje możliwość integracji oferty naszej hurtowni z Państwa sklepem internetowym, systemem zarządzania sprzedażą lub innym oprogramowaniem, tak by automatycznie aktualizować stany magazynowe, opisy produktów oraz zdjęcia. Więcej informacji znają Państwo na stronie: https://hurt.neneko.pl/pl/content/category/3-polaczenie  

Sprzedaż stacjonarna

Minimum logistyczne na zamówienia hurtowe w naszej hurtowni z zabawkami przesyłane bezpośrednio na magazyn lub do sklepu wynosi 600zł netto (powyżej tej kwoty pokrywamy koszty wysyłki). Zamówienia na pojedyncze sztuki są oczywiście możliwe, jednakże wtedy doliczone zostaną koszty wysyłki.

 

 

Płatności

Pierwsze zamówienia realizujemy  przy płatności z góry lub za pobraniem (wysyłka za pobraniem dotyczy jedynie przesyłek wysyłanych bezpośrednio do Państwa magazynu, nie obejmuje wysyłek dropshipping).

Przy późniejszej współpracy istnieje możliwość wystawiania faktur z terminem płatności 3 dni.

Aktualna dostępność produktów widoczna na panelu hurtowym hurt.neneko.pl

 

Zwroty i reklamacje

W przypadku reklamacji towaru prosimy, by w pierwszej kolejności klient składał reklamację do Państwa, Państwo przekazujecie ją do nas. W większości przypadków do rozpatrzenia reklamacji wystarczą zdjęcia oraz dobrze opisany formularz reklamacyjny (nie ma potrzeby przesyłania towaru na reklamację, jeśli wyraźnie o to nie poprosimy).

Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż nie przyjmujemy zwrotów zakupionego towaru.