FAQ - Frequently Asked Questions
Najczęściej zadawane pytania - sprawdź odpowiedzi poniżej.
Poniżej znajdziesz przydatne filmy, które pomogą Ci usprawnić swoją codzienną pracę.
1. Jak zarejestrować konto firmowe w hurtowni Neneko
2. Uzupełnianie i dodawanie adresów w hurtowni Neneko
3. Jak załadować pliki do zamówień w hurtowni Neneko
4. Sposób wysyłki: Kurier na magazyn własny
5. Sposób wysyłki Dropshipping na własnym liście
6. Wysyłka zamówienia dropshippingowego w hurtowni Neneko na liście hurtowni
1. Jakie są warunki rozpoczęcia współpracy z hurtownią Neneko? – Aby rozpocząć współpracę z naszą hurtownią zabawek należy zarejestrować się na stronie www.hurt.neneko.pl oraz przesłać dokumenty o firmie (dokumenty rejestracyjne - KRS lub CEIDG, oraz informację gdzie planujecie Państwo sprzedawać nasze produkty: adres sklepu stacjonarnego, adres sklepu internetowego, login na portalu sprzedażowym). Współpracujemy tylko z zarejestrowanymi działalnościami gospodarczymi. Po weryfikacji oraz pełnej aktywacji konta od strony administracyjnej można rozpocząć współpracę z naszą hurtownią.
2. Jaki jest czas realizacji wysyłki zamówienia? – Zamówienia realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania kompletu dokumentów do zamówienia (list przewozowy, potwierdzenie przelewu).
3. Czy hurtownia pobiera dodatkowe opłaty za rozpoczęcie współpracy? – Hurtownia zabawek Neneko nie pobiera dodatkowych opłat za rozpoczęcie współpracy oraz żadnych dodatkowych opłat w trakcie trwania współpracy.
4. Czy istnieje możliwość wysłania własnej etykiety do złożonego zamówienia dropshipping (wysyłka z odbiorem osobistym)? – Nasza hurtownia realizuje zamówienia na etykietach przesłanych przez klientów hurtowych. W takim przypadku doliczana jest opłata za przygotowanie przesyłki w wysokości 3,50zł brutto za każdą paczkę.
5. Czy istnieje możliwość wysyłki zamówień dropshipping na etykiecie utworzonej przez hurtownię Neneko? – Nasza hurtownia realizuje również takie zamówienia. Do każdego zamówienia wysłanego na naszych listach przewozowych doliczamy opłatę w wysokości 16,50zł brutto za paczkę (13zł wysyłka + 3,50zł przygotowanie paczki). Na naszych listach przewozowych obsługujemy jedynie przesyłki kurierskie przedpłacone. Nie ma możliwości wyboru kuriera jakim ma być przesłana paczka (jeśli zależy Państwu na konkretnej firmie kurierskiej, prosimy o przesłanie takiej informacji, jeśli będzie to możliwe, magazyn dostosuje się do Państwa życzenia, jeśli nie będzie takiej możliwości magazyn sam zadecyduje o wyborze firmy kurierskiej.
6. Z jakimi firmami kurierskimi współpracuje hurtownia Neneko? – Nasza hurtownia współpracuje z DPD oraz InPost. Przy wysyłce listów właśnie tych przewoźników nie ma potrzeby zamawiania dodatkowego odbioru paczek. W przypadku innych firm kurierskich należy zlecić odbiór paczek. Nie ma możliwości wyboru kuriera jakim ma być przesłana paczka na liście przewozowym Neneko (jeśli zależy Państwu na konkretnej firmie kurierskiej, prosimy o przesłanie takiej informacji w wiadomości, jeśli będzie to możliwe, magazyn dostosuje się do Państwa życzenia, jeśli nie będzie takiej możliwości magazyn sam zadecyduje o wyborze firmy kurierskiej.
7. Jaki jest adres odbioru paczek hurtowni Neneko? – Nasz Punkt Odbioru Paczek znajduje się na ul. Warszawska 75a, 05-300 Stojadła, Mińsk Mazowiecki
8. Czy hurtownia zabawek Neneko obsługuje przesyłki dropshippingowe pobraniowe? – Wysyłka przesyłek pobraniowych jest możliwa jedynie na listach przewozowych podesłanych przez hurtowników. Nie obsługujemy wysyłek pobraniowych na naszych listach przewozowych.
9. W jaki sposób wystawianie są dokumenty sprzedaży do zamówień? Czy każde zamówienie ma wystawianą oddzielną fakturę? – Na początku współpracy realizujemy zamówienia jedynie po przedpłacie, więc faktura jest wystawiana do zamówień z jednego dnia. Zwykle faktury wysyłane są w kolejnym dniu po odbiorze paczki przez kuriera. Przy późniejszej współpracy po wcześniejszym ustaleniu istnieje możliwość przejścia na fakturę zbiorczą z terminem płatności 3 dni.
10. Czy można korzystać ze zdjęć oraz opisów produktów? – Hurtownia Neneko wyraża zgodę na korzystanie przez naszych klientów hurtowych ze zdjęć oraz opisów znajdujących się na stronie www.hurt.neneko.pl w czasie współpracy z naszą firmą i zaopatrywania się w produkty w naszej hurtowni. Po zakończeniu współpracy prosimy o usunięcie naszych zdjęć i opisów z Państwa ofert sprzedażowych.
11. Czy hurtownia przyjmuje reklamacje zakupionego towaru? – Nasza hurtownia przyjmuje reklamacje na produkty kupione na stronie hurt.neneko.pl . Jeżeli jest to reklamacja od klienta końcowego, prosimy, by została ona złożona w pierwszej kolejności do Państwa, a Państwo następnie przekazujecie zgłoszenie do nas.
12. Czy hurtownia przyjmuje zwroty zakupionego towaru? – Wierzymy, że warunki współpracy proponowane naszym klientom hurtowym są na tyle atrakcyjne, by klient ponosił pełną odpowiedzialność za towar zakupiony w naszej hurtowni, dlatego nie przyjmujemy zwrotów towaru.
13. Czy możliwa jest integracja oferty oraz stanów magazynowych hurtowni? – Hurtownia Neneko udostępnia swoim klientom plik XML z ofertą. Integracja możliwa jest również poprzez platformy Sky-Shop, BaseLikner, Verosoft oraz TakeDrop. Więcej informacji o sposobach integracji znajdziesz tutaj